1993 óta az egészségügyben | Megbízható cég | Akár regisztráció nélküli vásárlás

Idősebb korban is egészségesen

Imádjuk a különféle világnapokat, heteket, hónapokat. Már szinte mindennek van napja, vagy hónapja. Például október elseje az idősek világnapja, illetve október az idősek hónapja. Ennek apropóján rendezzük meg a "Nem csak az idősek hétvégéjét" 2017. október 28-29. között, mely alkalomból több kiemelt termékünk is bomba áron kapható. Egészséges öregedés, hogyan?

Krónikus betegségek nélkül

Például Dr. Bruce Ames – a Kalifornia Egyetem tanára – szerint ha bizonyos létfontosságú mikroelemek hiányoznak a szervezetünkből, a test lassú, alattomos változásokon megy keresztül, amelyek aláássák az egészségünket és növelik a krónikus betegségek kialakulásának esélyét. Bár ezt minden vitamingyártó tudja, de ha egy professzor jelenti ki, az sokkal hitelesebb.

A professzor és munkatársai 25 tanulmányt elemeztek és arra a következtetésre jutottak, hogy az elégtelen szelén ellátottság komolyan hozzájárul a a kor előrehaladtával gyakoribbá váló betegségek és állapotok kialakulásához, úgymint rák, a szívbetegségek és az immunrendszer zavarai.

A leggazdagabb szelén forrás a brazildió (szokatlanul nagy szelén tartalma miatt túl is lehet vele adagolni). Napi 2-3 szem elegendő szelént biztosítana. Érdekes, hogy a nálunk termelt dió szinte semennyit nem tartalmaz szelénből (5mikrogramm/100gramm). Napi 2-3 kilót kellene megenni belőle, hogy elegendő szelénhez jussunk. Ami még jelentős szelén forrás a kagylók és a friss és tengeri halak.

Harc a szabad gyökök ellen

Egészséges öregedés brokkolival? A brokkoli jól ismert a táplálkozás-tudományban előnyös élettani tulajdonsága miatt. Dr. Jonny Bowden: A 150 legegészségesebb étel a Földön című könyvében a brokkoli az első tízben szerepel. Ez nem is meglepő, hiszen nagyon értékes tápanyag-összetétele van. Megtalálható benne számtalan vitamin és létfontosságú ásványi anyag.

A brokkoli szerepet játszhat az idősebb korban tapasztalható immungyengeség leküzdésében.

A brokkoli egyik hatóanyaga a sulforaphane, ami aktivál néhány olyan enzimet a szervezetben, amiknek erős antioxidáns tulajdonságuk van és emiatt eredménnyel veszik fel a harcot a sejteket károsító szabad gyökökkel. A szabad gyökök olyan kémiailag instabil molekulák, amik károsítják azokat a sejteket, amikkel kapcsolatban kerülnek és emiatt elsődleges szerepük van az öregedési folyamatokban és az ezzel együtt járó krónikus betegségek kifejlődésében.

Dr. Andre Nel szerint:

“Az oxidatív stresszel szembeni védekező képességünk fogja meghatározni az öregedésünk gyorsaságát, valamint azt, hogy ez az öregedés miként fog megtörténni. Kutatásunk kimutatta, hogy a brokkoliban található vegyület több módon is fokozza az oxidáció elleni immunharcot és lassítja ennek öregedéssel arányos hanyatlását.”

Akár a nyers csírát fogyasztja valaki minden nap, akár a főtt brokkolit, akár a szulforafán kapszulákat, a hangsúly a mindennapos fogyasztáson van.

Szellemi frissesség – Ginkgo Bilobával

A Ginkgo Biloba levelét évszázadok óta alkalmazza a keleti gyógyászat az idősebb kori agyi vérellátás fokozására. Ez egészséges öregedés nélkülözhetetlen gyógynövénye!

A gingko, vagyis magyar nevén a páfrányfenyő számtalan betegség kezelésére szolgál. Először 1436-ban, a Ming dinasztia idején jegyezték le jótékony hatását. 1505-ben már az agy jótevőjeként, s a hasmenés egyik leghatásosabb ellenszereként tartották számon. A Gyógyszereskönyv a ginkgo kivonatot az étvágygerjesztők, emésztési zavart javítók, központi idegrendszert serkentők közé sorolja, emellett külsőleg hályog kezelésére is alkalmas.

Blog

Díjmentes szállítás

2017. november 6-án

Rendelj Magyarország leggyorsabb online gyógyszertárából most!

Bővebben

Idősebb korban is egészségesen

Imádjuk a különféle világnapokat, heteket, hónapokat. Már szinte mindennek van napja, vagy hónapja. Például október elseje az idősek világnapja, illetve október az idősek hónapja. Ennek apropóján rendezzük meg a "Nem csak az idősek hétvégéjét" 2017. október 28-29. között,

Bővebben

Felére csökkenthető ... a halálozási arány Q10-zel

Európai Kardiológiai Társaság 2013-as kongresszusán a “Q10 koenzim hatása a krónikus szívelégtelenségre” címmel tartott előadásból kiderült, hogy napi 300mg Q10 felére csökkenti a halálozási arányt a súlyos vagy közepesen súlyos betegek esetében.

Bővebben