1993 óta az egészségügyben | Megbízható cég | Akár regisztráció nélküli vásárlás

Méregtelenítő Tippek 1

Mától 4 héten keresztül méregtelenítési tanácsokat fogsz kapni a Prevenció Patika hírlevelén keresztül.

Korábban minden egyes méregtelenítésről szóló cikk elolvasásakor fogadalmak sorát tettem: mostantól másképp élek. Tényleg végig fogok csinálni egy méregtelenítő kúrát, és változtatok az életmódomon.

A cikk olvasása közben mindig elrémített, hányféle káros hatás éri nap mint nap a szervezetemet, és szinte láttam magam előtt a testemben halmozódó salakanyag-kupacokat.

El is határoztam: másnap indul a méregtelenítés. De reggel inkább magamba döntöttem a szokásos ébresztő jellegű fekete teámat – naná hogy cukorral – és a munkahelyi büfében gyorsan belapátoltam egy finom franciakrémest.

Másnap egy fánk volt az áldozatom, harmadik nap pedig valahogy a kosaramba keveredett az áruházban egy csomag pilótakeksz. Hiába próbáltam elkezdeni a méregtelenítést, már előre sajnáltam magam a rám váró lemondásokért,  a napokig tartó éhezésért, így folyamatosan vigasztaltam magam egy kis édességgel. Addig-addig vigasztalódtam, amíg elfogyott a lelkesedésem.

Nemhogy csökkent volna tehát a salakanyag halmocskám, hanem inkább nőtt.


Mivel valószínűleg nem egyedül nekem okoznak gondot a méregtelenítő kúrák, úgy gondoltam, hogy ezek helyett inkább a hétköznapi méregtelenítésről írnék.

Néhány tipp segítségével ugyanis önsanyargatás nélkül is hatékonyabbá tudod tenni a szervezeted méregtelenítő rendszerét. Ha ugyanolyan kevés az önuralmad mint nekem, akkor talán neked is jól jönnek a lenti tippek..

Amitől szabadulni kellene, de nem megy…
Első körben nézzük át azoknak a méreganyagoknak a listáját, amelyekkel naponta terheljük a szervezetünket.
Alkohol: nagyobb mennyiség rendszeres fogyasztása mellett nő a daganatos betegségek és a szélütés veszélye. Napi négy pohár alkohol elfogyasztása már erős ivásnak minősül, amellyel tönkretehetőek a főbb szervek, és az idegrendszer.
Koffein: napi négy csésze kávé elfogyasztása háromszorosára emeli a stressz hormon szintünket. Ugye tudod, hogy a folyamatosan magas stressz szint egy átlagembernek sem tesz jót?
Dohányzás: minden egyes szippantással 4000 különböző vegyületet és égésterméket küldesz ajándékba a tüdődnek. Olyan bónuszokkal is „megjutalmazod”, mint a kátrány, nikotin, vagy cián-hidrogén.
Rovarölők: angliai vizsgálatok szerint egy átlagos ember körülbelül 4,5 liter rovarirtó szert eszik meg egy évben. Ezek az allergiától kezdve a rákig számos betegséget okozhatnak.
Légszennyezés: főleg a nagyvárosokban élők vannak kitéve a légszennyezés káros hatásainak. Ők ebből adódóan hamarabb ráncosodhatnak, és hajlamosabbak a szívbetegségek kialakulására.
Telített zsírsavak: a telített zsírok leterhelik a májunkat, és növelik a szervezetünkben a szabad gyökök mennyiségét. Ezek bevitelét viszonylag könnyen korlátozhatjuk a vörös húsok, vajak, sütemények, tészták fogyasztásának a  csökkentésével.
Stressz: tartós stressz esetén a szervezetünk folyamatos készenlétben áll. Ennek keretében megemelkedik a vérnyomásunk, és a vérkeringésünk felgyorsul. Ezáltal a méreganyagok is szabadabban áramolhatnak a szervezetünkben, holott inkább kifelé kellene igyekezniük.

 

 

Blog

Gyógyszer nélküli hatékony védekezés a megfázás kialakulás ellen

Biztosan nem vagy egyedül, aki szeretné megelőzni a megfázást a téli időszakban.

Bővebben

Öltözz Pirosba!

Öltözz Pirosba február 16-án Te is!

Bővebben

Díjmentes szállítás

2018. február 5-én

Rendelj Magyarország egyik leggyorsabb online gyógyszertárából most!

Bővebben