1993 óta az egészségügyben | Megbízható cég | Akár regisztráció nélküli vásárlás

Újra működik a GLS Csomagpontos szállítás

Méregtelenítő Tippek 3

Tudatos táplálkozás

A táplákozás-guruk ajánlásait a napi nyolc órás munkaidő mellett elég nehéz betartani.

Mit tudunk akkor tenni azon kívül, hogy ebédre valamelyik sztárszakács vagy sztárfittness-edző diétás  menüjét rendeljük? Próbáljuk minél inkább csökkenteni a káros anyagok bevitelét.

Néhány tipp, amely segíthet ebben:
Péksütemények helyett – amelyek rengeteg cukrot tartalmaznak – együnk inkább kenyeret vagy kiflit. Ez sem tökéletes megoldás, de legalább kevesebb cukorral terheljük a testünket.
A gyümölcsöket és zöldségeket mindig nagyon alaposan mossuk meg. Az eper, az áfonya, a cseresznye, az alma és a barack nagyobb mértékben tartalmazhat vegyszer maradványokat, ezért ezeknek különösen ügyelj a megtisztítására.
Nem csak az emberek tárolnak a zsírraktáraikban méreganyagokat. Mindez az állatokra is igaz. Ezért érdemes lehetőleg sovány húsokat fogyasztani.


Méregtelenítő ételek

Ha rendszeresen fogyasztasz ezekből az ételekből, segítheted a kis karbantartóid napi munkáját.
• Alma: antioxidánsokat tartalmaz, amelyek csökkentik a koleszterinszintedet. A benne található rostanyag pedig megköti a nehézfémeket.
• Cékla: serkenti a vérkeringést, növeli a sejtek oxigénfelvételét, erősíti a bélrendszeredet. Hatóanyagai szintén megkötik a mérgező fémeket.
• Fokhagyma: büdös, de nagyon hasznos, főleg a nőknek. Hatóanyaga képes megkötni az ösztrogén hormon mesterséges változatait, amelyek a táplálkozással kerülnek a szervezetedbe.
• Kivi: erős antioxidáns.
• Szilva: csak akkor edd, ha van mosdó a közeledben. Hatóanyagai ugyanis felgyorsítják a bélműködést, és ezáltal kevesebb méreg szívódhat fel a szervezetedben.
• Spárga: javítja a veseműködést.
• Banán: jelentős ásványi anyag tartalma miatt nagy segítség a méregtelenítésben. A benne lévő kálium pedig segíti a méreganyagok ürülését.
• Répa: csökkenti a koleszterinszintet, segíti  a nehézfémek kiürülését.
• Tofu: megköti a nehézfémeket, és nem utolsósorban iszonyú fincsi fasírtot lehet belőle készíteni darált hús helyett.

 

És végül a legfontosabb: a víz!

Víz nélkül ha a fejed tetején pörögsz, sem fognak távozni a szervezetedből a méreganyagok. Mint ahogy a koszos ruhát is hiába görgeted víz nélkül órákig a mosógép dobjában, sosem lesz tiszta. Veled is hasonló a helyzet. A méreganyagokat szó szerint „ki kell mosni” a szervezetedből, amelyet vízzel tudsz megtenni. Egy felnőtt embernek naponta legalább 1,5 liter tiszta vizet meg kell innia. A legjobb, ha odakészíted a munkanap elején egy palackban az asztalodra, és akkor tuti nem felejtesz el inni napközben.

 

Blog

Megoldások a mindennapos szempanaszokra

Amikor a szemünk egészsége kerül szóba, akkor általában a legtöbben egyből a látás minőségére asszociálnak.

Bővebben

Eldugult orr? Folyamatos orrfújás? Mi jöhet még?

Az orrunk az egyik legfontosabb testrészünk, abból a szempontból legalábbis biztosan, hogy légzés útján jutunk oxigénhez, ami ugyebár az életben maradáshoz nélkülözhetetlen.

Bővebben

„Hogyan tudnék pihentetőbben aludni? – kérdés, amit Te is felteszel magadnak

Ismerős az érzés, amikor már olyan fáradt vagy, hogy abban a pillanatba el is alszol, ahogy beestél az ágyba?

Bővebben