1993 óta az egészségügyben | Megbízható cég | Akár regisztráció nélküli vásárlás

Most gondoskodj róla, hogy jövőre ne kelljen újra fogadalmakat tenned!

Az új év beköszöntével sokunkban megfogalmazódnak a bűvös fogadalmak, az ígéretek, amiktől a jövőben azokat a bizonyos nagy változásokat várjuk. A szenvedélybetegségek elhagyása is ebbe a kalapba tartozik, és az óév napján elhisszük, hogy most egy szempillantás alatt véget vethetünk annak az örökös körforgásnak, amibe már egy jó ideje beleragadtunk.

A te fogadalmaid között is szerepelt, hogy

  • ezentúl ellenállsz a nassolás csábításának,

  • magad mögött hagyod a felszedett plusz kilókat,

  • idén végre leszoksz a dohányzásról?

Ha igen, akkor most itt az ideje, hogy megálljt parancsolj ezeknek a kínzó vágyakozásoknak!

Ebben a hónapban ezekre a problémákra mutatok Neked megoldást, hogy végre Te is le tudd győzni a soha véget nem érő, ördögi kört. Elsőként nézzünk szembe a nassolás és a fogyás témakörével!

SOK KICSI SOKRA MEGY!- szokták mondani, nem is alaptalanul!

Bizonyára felmerül benned a kérdés, hogy vajon mit keres itt egy olyan téma, ami látszólag nem is kapcsolódik a szenvedélybetegségekhez. A kövérségnek és az elhízásnak mi köze van a függőségekhez? A cukor/szénhidrát függőség bizony létező dolog, csak mi egész egyszerűen nassolásnak hívjuk.

Számodra is ismerős lehet az, amikor égetően rád tör a vágyakozás egy-egy szénhidrátbomba után. Az az őrületes kívánalom pont olyan, mint amikor egy láncdohányos cigaretta után vágyakozik. Hiszen mindkét esetben egy erőteljes epekedés merül fel, ahol a cél, hogy a szükség érzete csökkenjen. Azonban nem mindegy, hogy hogyan teszünk eleget a vágy teljesítésének. Ha folyamatosan kielégíted a szervezeted sóvárgását, ne csodálkozz, hogy egyre gyakrabban és egyre többet kíván majd.

Lényeges azt is tudnod, hogy a felesleges szénhidrátokat, amit nem használ ez szinte azonnal, a szervezet elraktározza. Gyakran azt sem tudjuk, hogy mennyit is fogyasztunk igazából, hiszen rengeteg olyan terméket veszünk meg, amik már készen vagy félkészen vannak és nehezen állapítható meg a valós Ch tartalmuk. Nem is gondolnád, hogy azokban az ételek, amelyeket nap, mint nap fogyasztasz, vagy egészségesnek gondolsz, milyen mértékben megdobják a cukorszintedet. A gyümölcsleveket például gyakran azonosítjuk az egészséges életmód egyik kiegészítőjeként, azonban ezek a boltban kapható dobozos termékek gyakran még hozzáadott cukrokat is tartalmaznak.

Fontos az egészség, amit tudatosan tudsz elérni! Ha meg szeretnél szabadulni a plusz kilóktól, a kínzó éhezés érzetétől, de úgy érzed nincs elég motivációd, akkor érdemes egy komplex Programot választanod, mint pl. az XL-S Medical egészségprogram, ami a táplálék kiegészítő mellett egy videósorozattal és mintaétrenddel is segíti a sikered! Ezzel nemcsak a nem kívánt feleslegtől szabadulhatsz meg, de egy tudatosabb szemléletmódot is elsajátíthatsz, amiért a szervezeted is hálás lesz.

Ez a csomag azért is nagyon hasznos, mert szinte minden benne van, ami az új és még egészségesebb élethez szükséges. Egy dobozban készhez kapsz egy praktikus étrendkiegészítőt, ami segít az égető vágy leküzdésében, és az elfogyasztott ételek hatékony feldolgozásában, egy saját dietetikust, egy személyi edzőt és egy terapeutát is, aki arról gondoskodik, hogy a tested és a lelked harmóniában legyen. Nézd meg itt, hogy hogyan szabadulhatsz meg egyszerűen a plusz kilóktól a XL-S Medical programmal!

Ahogy már egy korábbi bejegyzésemben említettem semmit nem lehet egyik napról a másikra megváltoztatni, de fokozatossággal és kitartással mindent el tudsz érni. A nassolásra is van megoldás! Ha az édes ízek után vágysz, nem kell megvonnod magadtól az édes ízeket, egyszerűen csak olyan kiegészítőkkel csillapítsd ezt a szükséget, amelyek egészségesebbek. Rengeteg olyan táplálék és étrend-kiegészítő van, ami amellett, hogy finom még vitaminokat és ásványi anyagokat is tartalmaz. Kattints ide és tedd a nassolást most még egészségesebbé!
 

SEGÍTEK, HOGY KÖNNYEBB LEGYEN!
 

Tisztában vagyok vele mennyire nehéz nyomon követni és figyelni azt, hogy mikor mennyi szénhidrátot viszel be a szervezetedbe, ezért szeretnék Neked egy kis segítséget nyújtani. Ha elhatároztad magad és a fogyókúrázás mellett döntenél, akkor az ideális napi szénhidrát bevitel 110-170 gramm között ajánlott, attól függően milyen szigorú diétát követsz.

Most ahhoz kapsz egy kis segítséget, hogy ezt követni tudd. Egy olyan táblázatot állítottam Neked össze, amelyben minden nap vezetni tudod, hogy egyes étkezések alkalmával mennyi szénhidrátot vittél be a szervezetedbe egy napi összesítővel. Az anyagban azt is összegyűjtöttem, hogy a leggyakrabban fogyasztott élelmiszerekben milyen mennyiségű szénhidrát található, így könnyebben tudod majd feltölteni a napi a táblázatot.

Használd ezt a táblázatot arra, hogy lásd honnan hova tartasz!

 

TÖLTSD LE AZ AJÁNDÉK SZÉNHIDRÁT TÁBLÁZATOT:

 

Ha kérdésed van a nassolási vágy legyőzésével, vagy a fogyókúrázással kapcsolatban, akkor írj nekem a dietetikus[kukac]prevenciopatika.hu e-mail címre!

 

Ükös Szabolcs

dietetikus

Blog

Díjmentes Szállítás

2018. november 5-én

Rendelj Magyarország egyik leggyorsabb online gyógyszertárából most!

Bővebben

Szív és érrendszeri betegségek és a Q10 jótékony hatása

Sajnos ma már a szív- és érrendszeri betegségek is egyre gyakoribb betegségnek számítanak világszerte.

Bővebben

Fontos a rendszeres vitaminbevitel, na, de miből és mennyit érdemes szedni?

Az ősz beköszöntével egyre többször hallhatjuk, hogy szedjünk vitaminokat egészségünk megőrzése érdekében.

Bővebben